چسب موکت

یکی از مهم ترین المان ها در دکوراسیون و چیدمان خانه ها استفاده از موکت می باشد . موکت ها همیشه یکی از پرطرفدار ترین  نوع کفپوش ها در بین مردم بوده است . به طوری که امروزه می توان انواع مختلفی از موکت های مدرن و زیبای را در بازار مشاهد و خریداری کرد . اما انچه که درپهن کردن موکت بر کف اتاق اهمیت پیدا می کند طریقه چسباند ان می باشد . برای این منظور چسب هایی با برند های مختلف به نام چسب موکت وارد بازارشدند . چسب موکت با پایه پلیمری این توان را دارد تا موکت ها را بر روی تمامی انواع سطوح بچسباند . 

کاربرد چسب موکت 

چسب موکت یکی از چسب های پر کاربرد در صنعت می باشد . همان طور که از ان می توان متوجه شد اصلی ترین کاربرد ان در چسباندن موکت بر روی کف است . اما به دلیل قدرت چسبندگی بالا و مقاومت ان به اب و حرارت در زمینه های مختلفی نیز می توان از ان استفاده کرد. بنابر این با توجه به ویژگی های ان می توان به کاربرد چسب موکت در مواردی نظیر صنایع کیف و کفش , تولید اسباب بازی و چندین مورد دیگر اشاره کرد . جهت استفاده از ان کافی است تنها مقداری از ان است یک فرچه بر روی سطح مورد نظر مالید . سپس موکت را بر روی سطح با دست فشار دهید . بعد از حدود نیم ساعت موکت بر کف زمین خواهد چشبید .

انواع چسب موکت 

از انواع چسب موکت می توان به چسب پارکت 1414 اشاره نمود . این چسب به شکل مایع کهربای است و مواد خارجی با کیفیت تهیه و تولید می شود . از این چسب در تولید ی کفش , صنایع خودروسازی , پارکت لمینت و دیگر صنایع کاربرد دارد  . تینر و بنزین جز مهمی از مواد       تشکیل دهنده این نوع چسب است و به همین دلیل در هنگام استفاده از این نوع محصول مراقبت موارد احتمالی اتش زا باشید . 

نحوه استفاده از چسب موکت 

در ابتدا امر قبل از چسباندن محل مورد نظر رابه خوبی تمیز و در صورت وجود رطوبت ان را خشک نمایید . 

برای جلو گیریاز ایجاد حباب بهتر استدمای سطح مورد نظر با دمای درج شد بر روی چسب یکسان باشد . 

چسب را با یک قلمو ییا کاردک روی سطح مورد نظر را اغشته کنید .

بعد از گذشت زمان کوتاه و خشک شدن تقریبی چسب , سطح مورد نظر را فشار دهید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه استراحت کند تا به خوبی خشک شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WC Captcha + 50 = 53

سوالی دارید؟ از ما بپرسید