انواع چسب آکواریوم از نظر رنگ و کاربرد

کاربرد چسب آکواریوم

چسب آکواریوم با توجه به کاربرهای مختلفی که دارند به سه رنگ تقسیم بندی می شوند که در این مقاله ما شما را با انواع چسب آکواریوم و کاربرد های آن آشنا می کنیم.

 چسب آکواریوم بی رنگ :

یکی از انواع چسب آکواریوم، چسب آکواریوم بی رنگ است و ظاهری بدون رنگ و شفافی دارد. چسب آکواریوم بی رنگ برای سطوحی مانند شیشه و آینه استفاده می شود. در جاهایی که می‌خواهند چسب دیده نشود و مشخص نباشد، از چسب آکواریوم بی رنگ استفاده می کنند.

چسب آکواریوم بی رنگ

چسب آکواریوم سیاه :

چسب آکواریوم سیاه از انواع چسب آکواریوم است که رنگ ظاهری آن سیاه است. از چسب آکواریوم سیاه اغلب در صنعت خودرو سازی و برای متصل کردن شیشه های اتومبیل استفاده می شود. در برخی مواقع چسب آکواریوم سیاه را با نام چسب شیشه اتومبیل می شناسند.

چسب آکواریوم مشکی

 

چسب آکواریوم سفید :

همان طور که از اسمش پیداست این نوع چسب رنگ ظاهری سفیدی دارد. چسب آکواریوم سفید بیشتر در کار های ساختمانی استفاده می شود.( مثل چسباندن وان و کاشی سرامیک و وسایل چینی )

چسب آکواریوم سفید

چسب آکواریوم قرمز :

یکی از قوی‌ترین و مقاوم‌ترین چسب های آکواریوم، چسب آکواریوم قرمز است. از چسب آکواریوم قرمز بیشتر در زمینه صنعت استفاده می شود. این نوع چسب به دلیل داشتن خواص عایق حرارتی و عایق الکتریکی، در صنایعی که در آن ها واکنش های شیمیایی سریع و قابل توجهی انجام می شود، استفاده های بسیار زیادی دارد.

 

چسب آکواریوم قرمز

منبع:

انواع چسب آکواریوم از نظر رنگ و کاربرد

 

 

برای پاسخ به سوالات خود درباره‌ی چسب می توانید از مقالات سایت میتراپل استفاده کنید.

 

 برای خرید و مشاوره رایگان کلیک کنید 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WC Captcha − 8 = 1

سوالی دارید؟ از ما بپرسید