انواع چسب ماستیکی

انواع ماستیک پلی یورتان تک جزئی:

ماستیک پلی یورتان self-leveling یا خود تراز شونده :

ماستیک پلی یورتانی خود تراز شونده در واقع یکی از انواع چسب های پلی اورتانی است که غلظت کمتری برخوردار است . و برای درز گیری کف ها طراحی شد است . پس برای درزگیری کف ها بایستی از ماستیک پلی یورتان خودتراز شونده یا Self-leveling استفاده کرد .این ماستیک ها به نحوی تولید می شوند . تا برای درزگیری های خارجی و محیطی بکار بروند و در برابر عوامل تهاجمی نظیر نفت و بنزین و مواد روغنی مقاوم باشند.

ماستیک پلی یورتان Low-Modul:

این نوع از ماستیک های پلی اورتان برای درزگیری های ساختمانی که نیاز به جابجایی بالا دارند،استفاده می شود .این ماستیک ها برای انواع امور درزگیری و آب بندی ساختمانی و صنعتی مناسب هستند.درزگیری درز ژوئن، درزبندی درز انبساط، آب بندی فلاشینگ، آب بندی درز بتن از مواردی است که از ماستیک های پلی یورتانی Low-Modul قابلیت استفاده را دارند.

ماستیک پلی یورتان ساختمانی یا Construction:

از این ماستیک پلی یورتانی برای تمامی درزگیری های معمول ساختمانی و صنعتی و همچنین چسباندن های رایج در پروژه های صنعتی و ساختمانی استفاده می شود.ماستیک پلی یورتان ساختمانی از نظر ساختاری مقدار بیشتری چسبی داخل خود دارد.اتصال فلز به فلز، اتصال فلز به بتن، اتصال فلز به شیشه از مواردیست که میتوان از چسب پلی یورتان استفاده کرد .

ماستیک پلی اورتان Auto-Glass یا چسب شیشه اتومبیل:

این سری از چسب ها برای چسباند شیشه اتومبیل قطار , واگن , اتوبوس و لودرها استفاده می شود .  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WC Captcha + 37 = 45

سوالی دارید؟ از ما بپرسید