ویژگی چسب قطره ای

در این مقاله   همراه ما باشید . تا ویژگی ها و کاربرد چسب قطرای رو برسی کنیم تا بدانید چرا و در کجا باید از چسب قطرای استفاده کرد .

ویژگی های چسب قطره ای 

سرعت چسبندگی بالا 

دذ مقایسه با سایر چسب ها , چسب های قطره ای بسیار سرعت چسبندگی  بالا تری دارند و طی چند ثانیه این فرایند رخ می دهد .  سرعتچسبندگی وابسه به جنس سطح و محیط کاری است . و در محیط های با نور و روطوبت بالا تر این چسب ها سریع تر خشک می شوند .

استحکام چسبندگی 

چسب  های قطره ای پیوند های با قدرت بسیار بالا روی سطوح ایجاد می کنند . قدرت این پیوند ممکن است در شرایط کاری مختلف و روی سطوح مختلف متفاوت باشد اما هم چنان از استحکام بالای برخوردار است . 

قابلیت استفاده بر روی انواع سطوح 

یکی از مهم ترین ویژگی های چسب های قطره ای گستردگی کاربرد انها بر روی سطوح مختلف است . به معنا ک از این چسب ها به اسانی می توان برای چسباند شیشه ,  انواع فلزات و برخی از پلاستبک های لاستیک ها استفاده نمایید .

صرفه اقتصادی 

چسب های قطر ای چسب هایی با صرفه اند چرا که یک قطره از این چسب ها می تواند سطحی به اندازه ی 25 میلی متر مربع را پوشش دهد . به همین دلیل است که توصیه می شود  در هر مصرف مقادیر زیادی از این چسب استفاده نشود زیرا ضخامت بالای لایه چسب باعث کاهش استحکام نهایی ان خواهد شد . به بیان دیگر , استفاده از لایه ی نازک این مواد می تواند بسیار موثرتر  از لایه ضخیم باشد . 

کاربری اسان 

یکی از مزایای چسب های قطرای ان ایت که برای استفاده نیاز به ترکیب با هیچ گونه ماده ای ندارد و از این رو که نیاز  به اندازه گیری و ترکیب دقیق نمی باشد کاربری ایانتری نسبت به چسب های  دوجزئی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WC Captcha 36 − 31 =

سوالی دارید؟ از ما بپرسید